انتخابات

اخبار ويژه / پیگیری ماجرای پول‌های آلوده در مجلس

25 درصد جوانان فرزند نمی خواهند!

ایرنا: مرکز آمار ایران اعلام کرد: در حالی که 75 درصد از جوانان علاقه‌مند به پدر و یا مادر شدن هستند 25 درصد از آنان علاقه زیادی به این امر ندارند.

 

ادعای نماینده تهران

مهر: علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مسکوت ماندن تولید سوخت ۲۰ درصد در مذاکرات هسته‌ای گفت: این وضعیت ما را در زمینه تولید رادیوداروهای بیماران سرطانی دوباره به خارج وابسته می‌کند.

 

پیگیری ماجرای پول‌های آلوده در مجلس

تابناک: کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهشهای مجلس درباره ماجرای ورود پولهای کثیف به انتخابات و تأثیرگذاری این پولها در سیاست و قدرت، بر لزوم پیگیری این مسأله و روشن‌شدن وضعیت متخلفان احتمالی برای حفظ آبرو و کیان مجلس تأکید کرد وگفت: در این راستا از رئیس مجلس درخواست کردم تا مقدمات حضور محسنی‌اژه‌ای در مجلس و توضیح جزییات ماجرا برای نمایندگان را فراهم کند.

 

ایران ایر زیان ده

ایرنا: محمد ابراهیم محبی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) نیازمند بازسازی ساختاری است و تا زمانی که این شرکت از حالت زیانده خارج نشده، نباید به بخش خصوصی واگذار شود.

 

به این  مسأله ورود پیدا نکردیم

باشگاه خبرنگاران: علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان سعودی در حال پیگیری است، گفت: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده، ولی ما به این مسأله ورود نیافته‌ایم.

خبرها حاکی است که این دو نوجوان که برای حج عمره به عربستان رفته بودند، روز هشتم فروردین امسال هنگام خروج در فرودگاه جده، از سوی دو مامور سعودی به اتاق بازرسی هدایت شده و مورد آزار قرار گرفتند.

 

شناسایی عاملان شهادت  3 مأمور

ایسنا: فرزاد فرهادی‌راد، دبیر ستاد رسیدگی به جرایم خاص استان خوزستان با اشاره به شهادت سه تن از مأموران نیروی انتظامی استان در یک حادثه تیراندازی گفت: عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند و بزودی در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

 

کشتی‌های آمریکایی به ایران می‌آیند

تابناک: سعیدنژاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به مذاکره خطوط کشتیرانی بزرگ برای ورود به ایران‌ پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به مذاکرات انجام شده و رفع تحریمها در آینده، خطوط کشتیرانی آمریکایی هم به بنادر ایران بیایند‌‌.

 

جریمه به کارگیری اتباع خارجی

واحد مرکزی خبر: محمدتقی حسینی، قائم مقام وزیر تعاون، استفاده از کارگران اتباع خارجی افغانی را براساس دستورالعمل کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی در 16 استان غربی و مرکزی ممنوع دانست.

وی جریمه به کارگیری کارگران اتباع خارجی غیرمجاز را برای هرروز کاری ۱۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان در سال ۹۴ اعلام کرد.

 

از سریال لذت ببرید!

فارس: سیدغلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه درباره انتقاداتی که از سوی جامعه پزشکان به سریال «در حاشیه» صورت گرفته، گفت: از زمان آغاز پخش سریال تا الان خوشبختانه حمایت مردم بسیار خوب بوده و استقبال بسیاری صورت گرفته است. من هم خطابم به دوستان این است که سریال را ببینند و لذت ببرند. در این میان برای ما نظر مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

سرنوشت هدیه روحانی  به ترکمنستان

ایلنا: رئیس‌ جمهور ترکمنستان اتوبوسی که چند هفته پیش از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر وی به عشق‌آباد هدیه گرفته بود، به مجتمع یتیمان عشق‌آباد، اهدا کرد.

 

دعوت ظریف به دانشگاه امام صادق (ع)

جهان: سید محمدحسین هاشمی‌گلپایگانی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با ارسال نامه‌ای خطاب به ظریف، وزیرخارجه، از وی برای حضور در این دانشگاه برای پاسخگویی به ابهامات موجود در مورد بیانیه لوزان دعوت کرد.

 

ظریف ابهامات رابرطرف کرد

ایرنا: سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور وزیرخارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ظریف باحضور در این کمیسیون بسیاری از ابهامات موجود درخصوص بیانیه لوزان رابرطرف کرد.

 

پرواز یک ایرانی  با مدرن‌ترین هواپیما

صبحانه: رسانه های جهان از پرواز جدیدترین هواپیمای مسافربری جهان، یعنی ایرباس آ۳۵۰ (Airbus A350) با هدایت کاپیتان وازریک ساهاکیان (یک خلبان زبده ایرانی) خبر می‌دهند. این ایرباس یک هواپیمای مسافربری پهن‌ پیکر و دو موتوره است که توسط شرکت ایرباس ساخته شده و کاربرد اصلی این هواپیما جابه‌جایی تعداد زیادی مسافر در مسافتهای طولانی است.

 

داعش مرغ های آمریکایی را سوزاند

عصرایران: تروریستهای داعش چند تن مرغ آمریکایی را به بهانه عدم ذبح اسلامی آنها آتش زدند. این اقدام در نزدیکی شهر حلب در شمال سوریه انجام شده است.

 

انتقاد  نقوی حسینی  از سفر اردوغان

فارس: سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر اردوغان به تهران گفت: با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه، دولت نباید مجوز سفر وی را صادر می‌کرد و باید سفر اردوغان لغو و یا حداقل به زمان دیگری موکول می‌شد.

 

سعودیها با ایران دشمنی دارند

قدس آنلاین: مایکل کلر، کارشناس امنیت جهانی در کالج همپشایر در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به نقش مستقیم عربستان در کاهش بهای جهانی نفت تأکید کرد که ریاض، تهران را دشمن خود می‌داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.